2 Ocak 2011 Pazar

KISA KISA




- "Yeni yıl yeni saç" diye kuaförün gazına gelip, Amelie saçı isterken , bir adet "Tansu Çiller" saçım oldu.:( Daha önce de başıma gelmişti. Evet ders almıyorum! Gülmeyin ama lütfen!

- Mehmet Okur ve eşi Head&Shoulders reklamında birbirlerinin saçını çekiyorlar asıla asıla çok acayip...Saç-baş dalıyorlar resmen hi hi hi!

- Battal Gazi filminde Fikret Hakan ve Cüneyt Arkın birbirleriyle, çıplak bir kadının önünde deli gibi dövüştükten sonra, Cücü güreşte galip geliyor tabi ki. Sanıyorsunuz ki kazanan çıplak prensese sahip olacak...Hayır! Birbirlerine dikkatlice bakıp, yere çömelip ellerini açıp "eşşe dü enlaaa" diye şahadet getiriyorlar..Meğer yenilen din değiştircekmiş...:) Prenses de orada öylece kalıyor...:) Bu ne absürdlüktür yaaaaaa, Türk sineması seni seviyorum!:)

- Migros'ta satılan şu ciyzkekler efsane!("Efsane" Mutlu'ya
sevgiler!:)

- Ece Temelkuran'nın son programında Tarlabaşı'nda yaşayan kağıt toplayıcılarının hayatlarını muhakkak izleyin...Çöpte bile rant arayanların insanlara neler ettiklerini yüreğinizin dayanabildiği ölçüde görün!Küçük Ağrı'lı kızın "Ağrı mı güzel İstanbul mu?" sorusuna, "Ağrı güzel orada evimiz vardı, bahçemiz vardı, arkadaşlarım vardı" deyişini belleğinize kazıyın!

- Puslu Kıtalar Atlası'nı ve Kürk Mantolu Madonna'yı tekrar tekrar okuyabilir insan...

- Okulda Picasso resimlerinden örnekler gösterdiğim ve benzer portreler çizmesini istediğim küçüklerin arasından "Fırat" el kaldırıp bana;
" Öğğğretmemnim bunlar çok zor yani bunları büyüyünce filan yapsak , mesela 40 yaşında yapsak" dedi. Ben de o gün istedikleri resmi yapmalarına izin verdim başlarım eğitim sistemine! Fırat'ın bu anarşik tavırlarını çok beğeniyorum...:)

5 yorum:

Factotum dedi ki...

Oraya Tansu'nun değil senin tansumsu fotoğrafını koyman lazımdı amma.

O filmi ben de hatırladım şimcik, fikret hakan hristiyan delikanlısıydı, adı da Hammer Usta idi. (Tokmak Usda) =D

Fırat bak çucuğum örtmeninin kıymetini bil ! Adam ol! Böyle örtmen yok piyasada! Benim resim hocam hem din dersi verirdi, hem beden eğitimine hem vatandaşlığa girerdi. Resim çizemezdi, Türkçe de bilmezdi, okuma yazması olduğu bileme şüpheliydi vallaha. Yoklama kağıdına parmak basardı. Tek bildiği şey müfredatı takip edebilmekti..

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Fotoğrafımı koyup altına da kuaförün adresini yazayım kimse gitmesin!:))

Evet evet Hammer Usta!:)))

Yaaa Sina Fırat'ı bir görsen, sınıf öğretmeni çok tornaya sokmaya çalışıyor ama çok cesur bir velet bayılıyorum..:))

Factotum dedi ki...

ayyyyy kız, sonu benzemesin aynı ben =P

Esma Burcu Sereli dedi ki...

:)) Çok vahim bişey yok bence senin sonunda yaaav...

Factotum dedi ki...

Sen öyle san ayol =P