21 Mart 2014 Cuma

MUTLUYDUM BEN YA!

Ayy amaaan offff!
Çok yorgunum çok! Ülke gündeminden en çok da...
Habire sırada hangi yasak, hangi tape var diye beklemek çok geriyor insanı...Başım ağrıyor, içim kararıyor...
(Tape de ne demekse yeni girdi literatürümüze...)

Halbuki 21 Mart bugün...Nevruz, bahar bayramı...
Halbuki beyazlar giymiş erik ağaçlarını görmek beni mutlu eder...Havaların geç kararmaya başlaması çok mutlu eder...Annemin ya da babamın espri yapması...Radyoda aniden sevdiğim şarkının çıkması...Bir yerlerden geçerken sokaktan kahve kokusu gelmesi ( Bunu koridordan geçerken bizim odadan kahve kokusu gelmesi olarak da düşünebiliriz...;) )...Hindistancevizli etipuf...Şule'nin yaptığı cupcake'ler...Sır fırınında yer bulmak...Seymenler'e yayılıp hayal kurmak...En manasız yer ve zamanlarda cebimden çıkan bişeylere fıttırı fıttırı çizim yapmak...Mehtaptoş'un masasının üstünde açık unuttuğu çizim defterine gizli gizli bakmak...Arada sırada çok renkli bişey giydiğimde herkesin o renge baktığını zannetmek...Sabahları geç kaldığımda durağa kestirme olan üst yoldan, değilse yayıla yayıla parkın içinden geçerek gitmek...Norah Jones'un "Sunrise" şarkısı...Hala daha Gene Kely 'nin "dancing in the rain" performansı...Kalabalık bir ortamda, bir tek ve en beklemediğin kişi ile kafanın uyduğunu farkettiğin o paha biçilemez an...Tek başına opera, bale, tiyatro...Kalabalıkla sinema...Tek başına çok katlı sandviç, çay...Kalabalıkla bol soslu makarna üstü kahve...Tek başına pencere önü neskafe ve kitap...Kalabalıkla mizah dergisi, güldürüklü bişeyler konuşmak filan...Hayatımda iyi insanların kendiliğinden birikmesi...Yolculuk yapmak...Tatilde, tatil anlayışı benim gibi ören yeri ve müze gezmek, yemek yemek gidilen yeri keşfetmek olan insanlara denk gelmek...Yerine göre rakı-balık, yer yer kebap, e yerine göre de patitis, midye
dolma ve bira filan gibi "hayattaki yerine göreleri" kaçırmamak...:) Mahallenin köpek çetesinin sabahları ben kavgalarının ortasından geçerken tırstığımı anlayıp, birbirlerini uyararak yavaş yavaş susmaları, ben oradan geçtikten sonra kavgalarına kaldıkları yerden devam eden asil davranışları...

Yani, "bağzı şeyler" hayatımızı karartmadan önce ben de sizin gibi çok mutlu bir insandım halbuki...

2 yorum:

Tolga Savaş dedi ki...

Ne kadar haklısın...

Esma Burcu Sereli dedi ki...

Umalım ki çabuk dağılsın kara bulutlar...