30 Haziran 2014 Pazartesi

ANNE İLE DİYALOGLAR I

Yıllar önce tv'de Aşk-ı Memnu'nun ilk bölümlerinin yayınlandığı sıralar, salona girdim ve hangi dizi olduğunu bilmeden, annemi izler görünce sordum :

- Ne izliyorsun anne?
-Yeni dizi başladı Aşk-ı Memnu, onu izliyorum...
- Hımm, Beren Saat ne rolünde?
- Evin hanımı o...- (bişey sorulmamasına rağmen devam eder :) )
Şu genç çocuk da yengesine asılıyor, Adam da bi "ABULOKMA" hiçbişeyden haberi yok!
- (Ben gülmekten yarılarak) adam abu ney? :)
- Alık işte, abulokma! Öyle derler...

***

Ablam bulmaca çözmektedir, bu sırada annem :

- Bana sor, ben hepsini çözerim...
- Soruyorum o zaman : Soldan sağa 5 harf ; Çar'ın oğlu ?
- ÇARLİ !!!

Ablam ve bende kopuş...:)))))))))  

***

- Anneeeee azcık param olunca evimizin dışını taş kaplatıcam, çok şık duruyor, hem de Ali- Veli (kardeşler) Ustalara yaptırıcam ya onlar gibi usta kalmadı valla...
- Kalmadı zaten sen para biriktirene kadar hakkın rahmetine kavuştular...
- Deme ya ne zaman öldüler?
- Geçen sene...
- İkisi de mi?
- Yok biri seni bekliyo...Tövbe yarabbii...